Bara att se frammåt



Hej.Dom mesta tycker nog att det ska bli tråkigt att börja skolan igen efter ett underbart lov.  Det tycker(tyckte)även jag.  Men då såg jag en text i en stadium katalog som var sååå bra och fick mig att se skolan som en rolig sak igen.   

  Äntligen börjar allt roligt igen.Träningar,häng med kompisar i parken,skolan och alla roliga aktiviteter.  Matte, Läxor med all ära ,men visst är det livet runt omkring du längtar efter.Och att alla äntligen är hemma igen.Säkert träffas vi på det vanlige stället. Laddade för en riktigt rolig höst. Vi ses!

Kommentera här
Postat av: Jonna:D

Ja kul kommer det säkert bli, men jag vill ändå kunna vakna sent och gå och lägga mig sent, och vara med er varje dag, vi har haft det så himla underbart! <3 Bästa sommaren i mitt liv <3

2009-08-15 @ 17:03:06
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa ;)

Har läst den texten jag med =D

I den katalogen finns det en snygg rosa jacka ;) <333

2009-08-17 @ 12:43:02
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0