Back to school



Riiiiing Riiiiiing
jah dte är första gången på länge  jag blir väct av väkaklockan. men idag är det skola och jag ska upp.
Det är ialifall skönt att vi börjag kl.10 första dagen.
I skolan var allt sig vanligt allt utan dom nya eleverna (sjuorna), det tycker jag är roligt att det kommer några nya till skolan och att man inte är minst längre. Mötte klassen alla är sig lika, skapligt god mat. Bussen gick kl 12.45 från skolan jag komm till vika kl.13.10. Då följde jonna med mig hem.
På kvällen delade vi ut smycken som hade beställts vi fick ihop mycket pengar, det är roligt att green house bestä´ller smycken av oss. Henne känar vi bra med pengar på. Roligt,Roligt

Skola imorgon igen. SES



Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0